התממשקות למערכת חיצונית
יש מקרים בהם נרצה שהמרכזיה שלנו תתממשק למערכות נוספות כמו מערכת ניהול לקוחות (C.R.M), מערכות ניהול תורים, מערכות CallCenter, אתרי מסחר ועוד.
ההתממשקות מאפשרת לנו ליצור שיחה בין המרכזייה למערכת נוספת כמו למשל מערכת CRM,
ניתן באמצעות התממשקות זאת להקפיץ פרטי לקוחות כאשר לקוח מתקשר. או לחלופין לתייק הקלטות שיחות בכרטיס הלקוח. כמו כן ניתן לבצע התקשורת ישירות מכרטיס הלקוח ולתעד את כל ההתקשרויות שלנו מול הלקוח.
חיבור API ללקוחות
המערכת טלפוניה שלנו תומכת בהתממשקות מול מערכות אחרות באמצעות API.
ממשק ה-API מאפשר חיבור למערכות CRM, מוקדים טלפוניים, מערכות ניהול לקוחות וחשבונאיות, הקמת מרכזיות, ניהול מרכזיות, מחיקת מרכזיות ועוד..
חיבור API למשווקים
המערכת טלפוניה שלנו תומכת בהתממשקות מול מערכות אחרות באמצעות API.
ממשק ה-API מאפשר חיבור למערכות CRM, מוקדים טלפוניים, מערכות ניהול לקוחות וחשבונאיות ועוד.
הפקת קוד API ללקוח משווק
הפקת קוד ללקוח משוות מבוצעת על ידי התמיכה.
יש לפתוח קריאה עם מספר המרכזייה ושם הלקוח לקריאה עם פירוט הבקשה.
השימוש בממשק ה-API יהיה באחריות המשווק
אופן חיבור ב-API
על מנת לבצע חיבור למערכת עם API יש תחילה לפנות לתמיכה לאפיון החיבור וקבלת האישורים המתאימים.
חיבור המרכזייה עם API מותנה באישור המחלקה הטכנית ומחלקת אבטחת מידע.
לאחר הקבלת האישורים המתאימים תקבלו מצוות התמיכה שלנו תיעוד של ה-API ומפתח (Token) אישי איתו תוכלו לבצע את החיבור.
חיבור ב-API למערכת אינו גובל בכל עלות חודשית עד להודעה חדשה.
*פיתוח ממשק ה-API במערכת צד ג' יהיה באחריות הלקוח בלבדש ובהתאם לתיעוד ויכולות ממשק ה-API של המרכזייה.
*דוגמאות ניתנו להמחשה בלבד ואינם מהוות התחייבות ליישום כזה או אחר.




