מרכזיה בענן

מעולם לא היה פשוט יותר לשמור על קשר!

יתרונות

למרכזיה בענן יש מספר רב של יתרונות אך ריכזנו בעבורכם את שלושת היתרונות המרכזיות

01

עלויות נמוכות

מרכזיה בענן חוסכת לכם את הצורך ברכישת מרכזיות יקרות, עלויות תחזוקה, במלאי, תקשורת יקרה ועוד.

02

שרידות וגמישות

את כמות השלוחות ניתן לשנות בכל עת וללא צורך בהחלפת הציוד הקיים! כמו כן המרכזיות שלנו נמצאות בחוות שרתים העומדות בתקנים המחמירים בעולם!

03

התקנה פשוטה

חיבור המרכזייה יהיה בתוך מספר ימים או שעות בלבד ואפשרי בכל מקום בארץ ובעולם!

פתרונות

מוקד טלפוני ומרכזייה ארגונית

מרכזייה בענן הכוללת חיבור מכשירי טלפון נייחים חכמים ואפליקציות למחשבים וסלולר עם כל תכונות המרכזייה המתקדמות

חבילת תקשורת מושלמת

חבילות תקשורת מתקדמות הכוללות אינטרנט מאובטח, חבילות גיבוי נתונים ומרכזייה בענן עם כל התכונות המתקדמות

Close-up of male hands using smartphone

מרכזייה ארגונית סלולרית

מרכזיה בענן למחשבים וסלולר בלבד החל משלוחה אחת בלבד שתכלול את כל תכונות המרכזייה המתקדמות

מאפיינים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

צרו תורים

תורים יאפשרו ללקוחות שלכם להמתין למענה בהתאם לקבוצות שתבחרו כמו למשל שירות ותמיכה

תפריט קולי (IVR)​

צור את תפריט התגובה הקולית האינטראקטיבית (IVR) הרב-שכבתית שלך כדי להדריך את המתקשר באפשרויות שונות.

CallCenter

פיצ'ר מוקד טלפוני מאפשר לכם לנהל את הזמינות במוקד ולקבל תמונת מצב מלאה בכל עת

זמין בכל העולם

באפשרותכם להתחבר למרכזיה מכל מקום בארץ ובעולם ולקבל ולהוציא שיחות כאילו אתם במשרד

דאשבורד ניהול​

תקבלו תמונת מצב מלאה על המרכזיה שלנו וצרו מסכי דאשבורד דינאמים ומותאמים אישית

שיר בהמתנה

השמיעו ללקוחות שלכם את הג'ינגל העסקי שלכם ועשו קידומי מכירות

הקלטת שיחות

באפשרותכם להקליט את השיחות במרכזיה ולהאזין להם בכל עת באמצעות פורטל ההקלטות שלנו.

דוחות מפורטים

תוכלו לקבל תמונת מצב מלאה על השיחות והתנהלות המוקד באמצעות המערכת דוחות המתקדמת שלנו​

API

חברות את מערכת ה-CRM שלכם ומערכות עבודה נוספות למרכזיה

תכונות נוספות

תא קולי

תא קולי יאפשר לכם לקבל הודעות קוליות לשלוחה או לפתוח תא קולי צוותית

שיחת ועידה

מאפשר לכם לבצע שיחה עם יותר ממשתתף אחד ועד 3 אנשים

הגדרת שעות פעילות

הגדירו שעות פעילות והמרכזייה תנתב את הלקוחות באופן אוטומטי לתפריט המתאים

Fax2Mail

קבלו את הפקסים שלכם למייל ותחסכו את העלויות של הדיו וניירות

ניוד מספרים

אתם יכולים לשמור על המספר שלכם בין אם הוא קווי או סלולרי ולנייד אותו למרכזייה

CallBack

שירות "שיחה חוזרת" תאפשר ללקוחות שלכם להשאיר את פרטיהם ולקבל שיחה חוזרת כשתורם יגיע

SoftPhone

באפשרותכם לקבל ולהוציא שיחות מהמחשב באמצעות תוכנת החייגן שלנו

הפניית שיחות

הפנו את השיחות שלכם לשלוחה אחרת, תור אחר או מספר טלפון חיצוני

רשימה שחורה

תוכלו לנהל רשימה שחורה ולחסום קבלת שיחות ממקורות בלתי רצויים

אינטגרציות רבות

באמצעות API תוכלו ליצור אינטגרציה בין המרכזיה  לבין כל מערכת צד שלישי שתבחרו ושתומכת בכך! כל שתצטרכו זה לקבל מאיתנו קוד ל-API ולהטמיע אותו בתוכנה צד שלישי

*במערכות תומכות בלבד באחריות הלקוח לפתח את ההטמעה.