מה שלא מדיד לא משתפר, כל מנהל מוקד צריך להיות בבקרה תמידית על הנציגים, אבל בכל זאת, בדרך כלל תפקידו של המנהל מוקד רחב ולכן ככל שימצא דרכים להקל על משימותיו – יוטב לו. למעשה אחד הכלים הנוחים במערכת הינו הגדרה של שליחת דוחות על פי הגדרת זמנים קבועה מראש לתיבת המייל האישי של מנהל המוקד, כלומר, מנהל המוקד יכול לקבוע איזה דו”ח הוא רוצה שישלח באופן קבוע לתיבה שלו, ברמה החודשית, שבועית, ויומית. הפעולה התבניתית הזאת, שהדו”ח נשלח באופן קבוע (ע”י push) גורמת לשליטה בארגון וסדר בכל המערך.
לסיכום, ממשק ה-call center חשוב מאין כמותו, אך כמו כל כלי שמספק לנו מידע, הכי חשוב לדעת כיצד לתרגם את המידע לטובתנו, ללמוד איזה מהפרמטרים חיוניים ומשפיעים באופן מובהק על העסק, האם נניח בעסק שלך, במחלקה של המכירות, הנציגים שלך פונים ללידים קרים? אם כן, אפשר להגיד שהמשחק הוא בריבוי שיחות, כאמור “חוק המספרים הגדולים” ככל שהנציגים שלך ירבו בשיחות, כך מן הסתם, יעלה רף הסגירות, לכן מנהל המוקד צריך כל יום לבדוק כמה כל הנציג בפרט, עשה שיחות יוצאות, ויתרה מכך כמה ניסיונות חיוג היו לכל נציג. יכול להיות שיש לך מוקד שנותן שירות, לכן השיחות הנכנסות מהוות את החלק האינטנסיבי של העסק, במקרה כזה, אותו מנהל מוקד יוכל לדלות מהממשק call center את כמות השיחות הננטשות שנציג ספציפי עשה.
אם אתם מעוניינים לייעל את המוקד שלכם, לחסוך עלויות ולמקסם את יכולתם של העובדים, ומתוך כך להעלות את ההכנסות שלכם, נשמח לבחון יחד איתכם איך ממשק ה-call center שלנו יכול לעזור גם לעסק שלכם.




